piątek, 31 stycznia 2014

Dozbrajanie...

Dawno nie pisałem tutaj, bo,  powiedzmy sobie szczerze, fotografia zeszła trochę na bok, z racji tego, że dziecko się urodziło i czas się skurczył.

Jednak nadal chcę się rozwijać, zaczynam też szkolić się w portretach może tez uda się akty ogarnąć;)
Powstaje też moja strona internetowa, po taniości, z racji takiej, że wolne środki chce przeznaczyć na rozbudowę mojego zaplecza technicznego.

Zostało mi do kupienia jeszcze kilkaset niezbędnych elementów, ale najbardziej bym chciał dokupić prostokątne softboxy do lamp, nakładkę rozpraszającą na lampę błyskowa, filtry szare (chyba pójdę w cookin) i tym podobne pierdoły, które trochę rozszerzą moje możliwości, albo po prostu w niektórych sytuacjach usuną pewne ograniczenia :)

Przydało by się dodatkowe pomieszczenie w domu tylko i wyłącznie na studio, ale jak się nie ma co się lubi to się nie lubi co się ma, ale jakoś się kombinuje ;)


To pierwszy post po długiej przerwie. Myślę, że będę częściej pisał tutaj ;) Później podam adres strony, jak ją tylko ukończę
Jak na razie moje zdjęcia można oglądać w tych miejscach:

500 px

Facebook.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz